De ce am inceput si unde vreau sa ajung cu acest blog

Fotografia mea
Romania
Acest blog vine ca o sustinere pentru cei care incep o alimentatie raw sau vegetariana, dar si pentru sustinerea familiei crestine.Dupa o informare mai intensa si dupa adoptarea acestui stil de alimentatie m-am lamurit ca intr-adevar este nevoie de multa sustinere pt. a nu da inapoi, la insistentele celor din familie, mai ales, care sunt mai putin informati sau se complac pur si simplu cu stilul de alimentatie cu care s-au obisnuit,chiar daca le dauneaza, considerand ca e prea mult efort sau prea costisitor, ori ca nu vor reusi sa beneficieze de tot ce are nevoie organismul cu aceasta alimentatie. Ei bine, aici voi incerca sa aduc cat mai multe argumente folositoare, in putinul timp care il am la dispozitie.

8/27/2013

  Si cum rar mai apar pe blog..caci timpul nu-mi permite mai mult, mi-am zis macar sa scriu si eu o reteta noua care a iesit chiar buna..oarecum abia acum am incercat si eu sa-mi pun creativitatea la contributie..
   Prin urmare am incercat o reteta de - Ciuperci umplute cu amaranth -

Ingrediente(pt. 1 portie):

- 3 ciuperci champignon mari;
- vreo 2-3 linguri de amaranth fiert;
- busuioc si cimbru dupa gust;
- fulgi de drojdie;
- vreo 3-4 catei de usturoi dati pe razatoarea mica;
- sare;
- zeama de lamaie dupa gust;
- ulei de masline;
- putin ardei gras rosu;


Mod de preparare:
Se spala ciupercile, se rup cozile si se pun in tava de la cuptor peste hartia de copt. Se presara putina sare in mijlocul palariei, iar apoi se pune amaranthul fiert cat sa le umple. Peste amaranth se presoara condimentele dupa gust(eu am pus mai mult busuioc si fulgi de drojdie si mai putin cimbru), dupa care se da usturoiul pe razatoarea mica si se amesteca in compozitie in fiecare ciupercuta. Cozile de la ciuperci se spala si se taie marunt cubulete si se presara peste compozitia cu amaranth, la fel si un sfert de ardei, iar inainte de a le baga la cuptor am stors deasupra si putina zeama de lamaie. Se lasa  la cuptor pana se simte mirosul de ciuperci coapte..sau se verifica..dupa preferinte pot fi lasate mai mult sau mai putin, iar dupa ce s-au scos si s-au mai racit putin se presara putin ulei de masline si daca se mai doreste si zeama de lamaie sau sare. Se servesc f. bine langa brocoli gatit la abur 10 min.  peste care s-a presurat tot ulei de masline, sare si zeama de lamaie. Mie una mi s-au parut delicioase si satioase! Asa ca daca va incumetati sa incercati, pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu