De ce am inceput si unde vreau sa ajung cu acest blog

Fotografia mea
Romania
Acest blog vine ca o sustinere pentru cei care incep o alimentatie raw sau vegetariana, dar si pentru sustinerea familiei crestine.Dupa o informare mai intensa si dupa adoptarea acestui stil de alimentatie m-am lamurit ca intr-adevar este nevoie de multa sustinere pt. a nu da inapoi, la insistentele celor din familie, mai ales, care sunt mai putin informati sau se complac pur si simplu cu stilul de alimentatie cu care s-au obisnuit,chiar daca le dauneaza, considerand ca e prea mult efort sau prea costisitor, ori ca nu vor reusi sa beneficieze de tot ce are nevoie organismul cu aceasta alimentatie. Ei bine, aici voi incerca sa aduc cat mai multe argumente folositoare, in putinul timp care il am la dispozitie.

6/27/2013

   Astazi e o zi importanta pentru noi! Tocmai a sosit noul nostru storcator si primul aparat de calitate din casa noastra, anume Noul model al firmei Hurom, Hurom Juicer HG-SBE06. Asa ca, de cum a sosit l-am si pus in functiune si am incercat o combinatie de suc cu sfecla rosie. A fost nu numai delicios, dar si aspectuos :X! 
    Sunt bucuroasa pentru ca m-am decis sa ma indrept cat mai mult spre o alimentatie RO, sau daca nu, macar ovo-lacto-vegetariana, excluzand carnea de tot din alimentatie, ca si asa nu prea o suportam..mai mult mancam de gura doctorului..ca vai..trebuie proteine, fier..si cum multi nu au habar, cum nici eu n-am avut, ca sunt multe vegetale din care poti lua proteinele si fierul  necesare organismului, mancam chiar daca nu aveam pofta. 
    Insa, fiind mai mereu obosita si tot documentandu-ma pe internet m-am decis sa imi schimb alimentatia, dar totodata sa incerc sa renunt si la zahar, de care sunt oarecum dependenta. Printre altele consider ca va fi mai usor mancand mai multe fructe dulci, care vor inlocui necesitatea de zahar, pana scap de dependenta. Am aflat si cateva informatii utile despre indulcitorii naturali, sau miere. Chiar am incercat o reteta de prajitura cu morcov si cocos, inlocuind zaharul cu extractul de stevie, care e de 300 de ori mai dulce decat acesta. Intr-adevar e si putin amarui la gust, dar e un amarui suportabil, as zice chiar placut. Prajitura a iesit buna..putin diferita la gust...fiind obisnuita cu zaharul, si nu foarte dulce. Probabil ca mai mergea putin indulcitor, dar am preferat sa presar dupa  putina miere de salcam peste prajitura atunci cand o serveam.
     Asa ca, incepand de maine voi incerca diverse retete, atat la storcator, cat si la blender-ul nostru, ceva mai prapadit, dar care inca merge. Speram pe viitor sa reusim sa ne procuram si un deshidrator pentru a avea tot ce ne trebuie pentru cat mai multe si diverse retete. 
      Azi dimineata am incercat un smoothie de pe site-ul Ligiei Pop, insa l-am facut mai dens si am adaugat cereale, adica fulgi de ovaz si altele asemenea. A iesit foarte bun si totodata foarte consistent.
      Cam atat pentru azi. Voi reveni cu noi informatii despre retetele pe care le voi incerca, pentru un plus de feedback.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu