De ce am inceput si unde vreau sa ajung cu acest blog

Fotografia mea
Romania
Acest blog vine ca o sustinere pentru cei care incep o alimentatie raw sau vegetariana, dar si pentru sustinerea familiei crestine.Dupa o informare mai intensa si dupa adoptarea acestui stil de alimentatie m-am lamurit ca intr-adevar este nevoie de multa sustinere pt. a nu da inapoi, la insistentele celor din familie, mai ales, care sunt mai putin informati sau se complac pur si simplu cu stilul de alimentatie cu care s-au obisnuit,chiar daca le dauneaza, considerand ca e prea mult efort sau prea costisitor, ori ca nu vor reusi sa beneficieze de tot ce are nevoie organismul cu aceasta alimentatie. Ei bine, aici voi incerca sa aduc cat mai multe argumente folositoare, in putinul timp care il am la dispozitie.

6/02/2013

Buna ziua!
Sunt la inceput cu noul meu blog, asa ca o sa dureze putin pana il punem la punct.
Aici vreau sa ma axez pe tot ce inseamna alimentatia vegetariana, dar si pe tot ceea ce sustine familia si cresterea copiilor intr-un mod cat mai natural cu putinta.
       Nu de mult ne-am hotarat sa incepem o alimentatia vegetariana si incet incet vrem sa renuntam si la ceea ce a mai ramas in alimentatia noastra in afara acestui stil de alimentatie.
Deocamdata studiem retete diverse si lucram la noi retete, asa ca mai dureaza putin pana ne mobilizam, insa cred ca in final va merita.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu